מדריכים נוספים
ניהול מוניטין ברשת
מקום ראשון אליו אנשים פונים על מנת לקבל מידע הנו הרשת האינטרנטית. לעיתים מדובר בנזק ממשי עבור מושא החיפוש ואז נדרש לבצע הליך של ניהול מוניטין ברשת
מקום ראשון אליו אנשים פונים על מנת לקבל מידע אודות שירות או אדם הנו הרשת האינטרנטית. ההליך פשוט ומהיר, כל שיש זה להקליד מה מחפשים ובן רגע מקבלים מידע מקיף. לצד היתרון הגדול שבכך גם יש לקחת בחשבון שלעיתים מדובר בנזק ממשי עבור מושא החיפוש וזאת כי הרבה פעמים לא אותו אדם הוא הצד שהפיץ את החומר, אנשים לא חשבו קדימה כאשר פרסמו דבר מה בעל נפח בעייתי, או שצד שני בעל כוונות זדון הוא זה שעומד מאחורי הזנת המידע ומכאן שבקלות ניתן לייצר רושם שלילי שלא ניתן להעלים כ"כ בקלות.
יש מה לעשות
יש לקחת בחשבון שבעוד שחדשות שמתפרסמות בעיתונים עשויות להישכח די במהירות, הרי כאשר מדובר על פרסום ברשת הוא עשוי להישאר שם לצמיתות. כולנו יודעים כיצד ניתן להטמיע מידע ברשת אך רובינו לא יודעים כיצד ניתן להסירו. כיוון שמידע שלילי בקלות עשוי להזיק, (בעת השגת משרה, השפעה על מעריצים וכדומה), טוב לדעת שיש מה לעשות בנידון- אך הוא מצריך עזרה מקצועית.
קהל יעד
אין סוף לאנשים שעשויים לדרוש בשירותי ניהול מוניטין ברשת. אלו יכולים להיות אנשי עסקים, אנשי ציבור ידועים, ארגונים, חברות מסחריות, מגוון ידוענים, אמנים ועוד. כלומר כל מי שיודע שמידע שלילי עשוי להתגלות עליו ומבקש לתקן זאת, יפעל בחוכמה אם יפנה אל גוף מקצועי שיודע להיפטר ממידע בעיתי ולהציף במקומו מידע חיובי.
כיצד מנתבים מוניטין ברשת?
יש להבין שלא ניתן לשחד את גוגל למחוק מידע מסוים, אך יש דברים אחרים שכן ניתן לעשות. במה מדובר? ובכן ניתן לוודא שמידע בעייתי לא יופיע בדפי החיפוש הראשונים כלומר ניתן "לקבור" אותו בעומק הדפים. יש לוודא שקיים מידע חיובי ומחמיא על אותו לקוח ולדאוג לכך שהוא יופיע בתוצאות החיפוש הראשונות. אם אין מידע חיובי יש לדעת כיצד לייצר מידע שכזה באופן המחמיא ביותר. בנוסף גם חשוב להבין שמדובר על קידום אתרים בעלי מידע חיובי, כך שללא ספק מדובר בעבודה שנערכת בשני מישורים ועל כן כאשר בוחרים בגוף מקצועי עבור המשימה יש לעבור על שני ההיבטים.
בחירה מושכלת
לבסוף יש לזכור שגוגל אינו פקח אמינות ובעצם מציג כל סוג של מידע שמטמיעים בו. עובדה זו עשויה לא פעם להזיק ולגרום לתחושת מועקה ועל כן כ"כ משמח וחשוב לדעת שכן יש מה לעשות, שיש מי שיתקן את המעוות. יש לדעת שאין להמר על כל חברת ניהול מוניטין ברשת אלא יש ללכת על בטוח כיוון שמדובר על המוניטין שלכם, על שמכם הטוב ועל סיכויי ההצלחה שלכם. על כן למרות שהמשימה עשויה להיראות כפשוטה יש לקחת בחשבון שהיא דורשת ניסיון עשיר, מקצועיות ויכולת לבצע כהלכה את שני ההיבטים.
מדריכים נוספים
שיטות מסחר נפוצות באמזון
חולמים על כסף גדול ומהיר? זה הזמן להכיר את שיטות מסחר באמזון. כאשר לכל שיטת מכירות באמזון יתרונות וחסרונות משלה, אתם חייבים להיות מעודכנים
חולמים על כסף גדול ומהיר? זה הזמן להכיר את שיטות המסחר השונות הקיימות בפלטפורמת המכירות המקוונות הגדולה ביותר בעולם מכירות באמזון. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר שיטות מסחר נפוצות באמזון שחלקן דרך אגב מתקיימות גם בשיטת מסחר באיביי.
תוכנית השותפים של אמזון
השיטה הקלה, הנוחה והמהירה ביותר לתחילת מסחר באמזון הינה שיטת תוכנית השותפים (AFFILATE). באמצעות שיטה זו תוכלו לשווק ולמכור כל מוצר כזה או אחר המוצע למכירה באמזון ולגרוף את אחוזי הרווח שלכם מכל מכירה אשר תתבצע דרך הקישורים אותם הפנתם לקהל הגולשים. לצורך תחילת מסחר באמזון בשיטה זו תדרשו להקים אתר נישה או לחילופין להסתייע בעמוד הפייסבוק האישי שלכם. שיטה זו אמונם איננה מצריכה מכם ידע מורחב בכל הנוגע לפעולות המכירה באמזון והיא אפילו לא מחייבת אתכם להשקעה כספית, אך יחד עם זאת אחוזי הרווח אותם תרוויחו הינם שוליים לעומת אחוזי רווח בשיטות מסחר אחרות באמזון ומה גם שתדרשו למכור בכמויות גדולות (דרך הקישורים המופנים על ידיכם) על מנת להגיע לנתח רווחים גבוה.
ארביטראז' – קונים בזול מוכרים ביוקר
ארביטראז' הינה שיטה קמעונאית ידועה ונפוצה בכל עולמות המסחר הקיימים, לרבות, עולם המסחר של אמזון. בשיטה זו אתם למעשה רוכשים מוצרים בזול משווקים שונים בעולם ומציעים אותם למכירה באחוזי רווח גבוהים באמזון. שיטה זו מחייבת אתכם להשקיע את זמנכם באיתור מוצרים הנמכרים מחוץ לאמזון במחירים נמוכים ונמכרים באמזון במחירים גבוהים.
על מנת להרוויח ובגדול באמצעות שיטה זו תדרשו ליטול לא מעט סיכונים ולהזמין כמויות גדולות של פריטי מוצר (על מנת להבטיח לעצמכם הנחת כמות בעת הרכישה). כמו כן, החוכמה בשיטה זו היא לאתר את "הדבר הגדול הבא" שיכול להיחטף על ידי צרכני אמזון מסביב לעולם.
DROP SHIPING– למכור מוצרים מבלי להתעסק איתם
דרופ שיפיניג היא למעשה שיטת מסחר באמזון במסגרתה אתם משמשים כמעין "סוכני תיווך" בין קהל הצרכנים באמזון לבין ספק או חברה המייצרת את המוצרים אותם אתם מעוניינים למכור. בשיטה זו תדרשו למצוא את המוצר הנכון וליצור בעבורו עמוד מכירה משלכם באמזון. בכל פעם שתתבצע רכישה של המוצר מהעמוד אותו יצרתם, תדרשו לשלוח את הזמנת הרכש לספק והוא זה הדואג לשלוח את המוצר ישירות ללקוח: או בקיצור: אתם גוזרים קופון יפה (ולעיתים מאוד יפה) על עסקאות תיווך בלבד.
בנוסף לשיטות המכירה הנפוצות המופיעות לעיל, קיימות שיטות מכירה נוספות באמזון, כאשר לכל שיטת מכירות באמזון יתרונות וחסרונות משלה ואתם חייבים להיות מודעים למכלול ההיבטים הנלווים למסחר באמזון על מנת למזער סיכונים ולהגדיל רווחים וזאת בדומה לפעולת מסחר באיביי או בכל פלטפורמה מקוונת אחרת המאפשרת לכם למכור מוצרים מבלי לתחזק מחסנים לוגיסטיים, מלאים, כוח אדם וכדומה. לימוד מקצועי ומעמיק של הנושא יאפשר גם לכם להגשים את החלום על כסף גדול ומהיר…
מדריכים נוספים
טעויות בשינוי חברת אחסון
מה כדאי לעשות שמחליטים לעבור חברת אחסון אתרים? על מה כדאי להקפיד? מה צריך לגבות? כל המידע במדריך שלפניכם
מה תעשו כשיגיע הזמן להחליף חברת אחסון?
אחד הסיוטים הגדולים ביותר של בעלי אתרים ככלל ואנשי ה-SEO בפרט, הוא החלפת חברת אחסון. מצב שכזה יצוץ במרבית המקרים אחרי נפילה של חברת האחסון, שירות גרוע או עלויות תחזוקה גבוהות. מרבית מבעלי האתרים מעריכים כי במידה והאתר לא משתנה וכתובת הדומיין נשמרת לא יהיו שינויים בדירוג האתר, אך המציאות מגלה שלא כך הדבר. אז מה תוכלו לעשות כדי לשמור על הדירוג במקומו?
גבו את המידע בעצמכם
עליכם לבצע גיבוי בתדירות סבירה ולא להסתמך על חברת האחסון. הקפידו לגבות ידנית מדי פעם ובמיוחד לפני המעבר. חברות קידום רבות טוענות שהן מבצעות גיבויים אבל ברגע בו תרצו להשתמש בו למעבר או שחזור האתר, תגלו כי הוא לא תמיד זמין עבורכם.
ודאו שאתם יודעים היכן נמצא כל פרט שקשור לשרת כמו קבצים, הגדרות דואר ובסיסי נתונים. פה עבודת נמלים תשתלם – עליכם לוודא שכל שביב מידע שנמצא על שטח האחסון שבבעלותכם כיום, יגיע אתכם לשטח האחסון החדש. בדקו עם איש ה-SEO שלכם את דירוג האתר לפני תחילת התהליך. ככה תוכלו לדעת אם היו שינויים מיד.
עברו לחברת אחסון טובה יותר
בין אם עברתם בגלל שירות לקוי או עלויות גבוהות, חשוב לוודא כי חברת האחסון החדשה שבחרתם אכן עונה על כל הדרישות שלכם. ודאו שכמות התעבורה החודשית הכלולה בחבילה, מספיקה לתקופה הקרובה, אך גם לעתיד. בנוסף בדקו את מהירות השירות: חיבור איטי יוביל לגישה מתסכלת לאתר ובפגיעה בדירוג.
בחרו בסוג שרת מתאים
חשוב לבדוק מראש שהשרת החדש אכן תומך בכל סוגי הטכנולוגיה שאתם כבר משתמשים או מתכננים להשתמש בעתיד. אם תתפתו לבחור בשרת זול ומוגבל, תמצאו את עצמכם חוזרים על תהליך ההגירה בין שרתים שוב ושוב.
מיקום השרת כמיקום קהל היעד
במידה והאתר שלכם מותאם לקהל יעד גאוגרפי מסויים, יהיה חכם ומשתלם לרכוש שרת מאותה מדינה. מנועי החיפוש השונים מזהים את כתובת ה-IP של שרת היעד אליו מועבר הגולש. במידה וכתובות ה–IP של הגולש ושל האחסון אינן מאותו אזור, דירוג האתר יפגע. לאחר שהאתר עובד באופן מלא בשרת החדש, צרו מפת אתר חדשה, ועבדו עם כלי קידום כמו Google Search Console כדי להגדיר את האתר מבחינה גיאוגרפית.
שמרו על האתר הישן והחדש למספר ימים ובצעו בדיקות
אפילו שהכל עובד תקין, אל תמהרו לסגור את השרת הישן. לאחר שהעתקתם את כל המידע לחברת האחסון החדשה, ודאו כי הוא פועל באופן תקין. השתמשו באתר החדש כגרסת BETA והפנו את הגולשים לכתובת הדומיין של האתר המקורי. זכרו: שינוי שיוך כתובת הדומיין לכתובת IP בשרתי ה-DNS לוקח כ-24 שעות. לכן שמרו על שני האתרים זמינים. בכל תבטיחו מעבר חלק ללא תקלות, וללא שינוי ברמת השירות ללקוח.
מדריכים נוספים
שירות Pay-Pal לבעלי עסקים
שירות פייפל מאפשר לבעלי עסקים לקבל תשלום באופן מקוון בכל רגע נתון מכל נקודה בעולם. עלויות השימוש בשירות נמוכות במיוחד ומעודדות את הלקוחות לבצע רכישות באופן מקוון
שירות פייפל מאפשר לבעלי עסקים לקבל תשלום באופן מקוון בכל רגע נתון מכל נקודה בעולם. עלויות השימוש בשירות נמוכות במיוחד ומעודדות את הלקוחות לבצע רכישות באופן מקוון היות ואינם צריכים להזין את מספר האשראי שלהם בכל פעם בו הם מבצעים רכישה
השימוש בשירות PayPal פשוט. המשתמשים נרשמים לשירות ומזינים את פרטי החיוב ומבצעים אימות חד פעמי מול המערכת. משלב זה הם יכולים להשתמש בחשבון ה- PayPal כדי לבצע רכישות באופן חופשי.
עלויות השימוש לבעלי עסקים נעות בין 2.4%-3.4% מסכום העסקה בתוספת 1.2 ש"ח לכל עסקה המתבצעת דרך השירות. תמורת עלות השימוש מקבל בעל העסק מערכת חיוב מקוונת בעלת אפשרות להפקת דוחות מפורטים ויומן רישום עסקאות שמוגן במנגנון למניעת זיופים. בנוסף ישנה תמיכה מקוונת ותמיכה טלפונית.
רישום למערכת ויצירת כפתור חיוב
- הכנסו לאתר PayPal בכתובת https://www.paypal.com/il/ ובחרו באפשרות עסקי בתפריט העליון.
- בחרו באפשרות כבד כרטיסי אשראי באתר שלך ולחצו על כפתור לפרטים נוספים.
- יוצג לפניכם עמוד המידע בו תוכלו לקבל מידע רב על החשבון. לחצו על כפתור הירשם.
- בחרו באפשרות פתח חשבון חדש. לאחר מכן בחרו במדינה בה ממוקם העסק שלכם, בשפת הממשק הרצויה ולחצו על כפתור פתח חשבון חדש.
- בשלב זה מלאו את פרטי העסק שלכם. בסיום לחצו על כפתור המשך.
- מלאו את פרטי החשבון שלכם. סמנו בתיבת הסימון של הסכם אישור השימוש ולחצו על הסכם והמשך.
- בשלב זה תועברו לאתר האמריקאי. לחצו עלStart Setup כדי לעבור לשלב יצירת כפתור החיוב לאתרכם.
- יוצגו לפניכם מספר אפשרויות ליצירת כפתורי חיוב למטרות שונות. לחצו על כפתור Create Button Now.
- כעת תוכלו לבצע התאמה אישית של כפתור החיוב. ניתן להוסיף אפשרויות בחירה, טקסט משלכם ואפשרויות רבות נוספות
- בסיום התהליך לחצו על Create button
- בשלב זה יופיע לפניכם קוד ההטמעה של כפתור החיוב. לחצו על Select a Code כדי לבחור את הקוד ולאחר מכן לחצו על Ctrl+C כדי להעתיקו. כעת, הדביקו את קוד ההטמעה באתר לפי רצונכם
שימוש בשירות התשלומים של פייפל יכול לפתוח הרבה דלתות עבורכם שכן זהו שירות מוכר ואמין ברחבי העולם. השתמשו בו בחכמה והקפידו לשמור על המידע בחנות המקוונת שלכם אמין ומדויק.
-
קופירייטינג9 שנים ago
איך לכתוב קופי טוב?
-
SEO4 שנים ago
למה כדאי למוקד טלמרקטינג לטפל בלידים שלך? כל התשובות בפנים
-
SEO6 שנים ago
חדשות קידום אתרים
-
SEO8 חודשים ago
כיצד AI משנה את עולם השיווק הדיגיטלי
-
SEO4 חודשים ago
השוואה בין קידום אורגני לקידום ממומן בגוגל
-
SEO6 שנים ago
קידום אתרים מקצועי – כיצד הוא מתבצע ועל מה הוא מתבסס
-
Google Analytics10 שנים ago
הטמעת קוד גוגל אנליטיקס
-
SEO8 שנים ago
קידום אתרים חינם